GARANTİ
Ürünlerimiz,
ürün açıklamasında özellikle aksi belirtilmedikçe yasal olarak yedek
parça statüsündeki ürünler olarak geçmektedir. Kapalı bir şekilde değil,
açık devre şeklinde satışa sunuldukları için hata yapmaya çok müsaittir
ve bu yüzden ürünlerimize sadece ilk çalışma garantisi verilir.
Garanti
koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü
mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak
tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,
ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti
kapsamı dışındadır.
İADE
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde "ROOT ELEKTRONİK YAZILIM SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ." adına, "Dokuz Eylül, Root Elektronik Yazılım Ltd. Şti., 342. Sokak, Gaziemir/İzmir" adresine aşağıda belirtilen koşullar dahilinde
İade Bölümü sizin tarafınızdan doldurulmuş fatura çıktısı ile birlikte
iade edebilirsiniz.(*) Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için
herhangi bir kargo bedeli ödemezsiniz. İade edilecek ürüne ait, hediye
olarak verilen promosyonların ve kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade
edilmesi gerektiği gibi varsa ilişkili hediye çekleri de iptal edilir.
İade işleminin aksamaması için info@rootelektronik.com.tr e-posta adresine konuyla ilgili bildirimde bulunabilirsiniz.
İade
edilen ürünlerin tutarı sipariş bedelinden düşüldüğünde sipariş bedeli
ücretsiz kargo kampanyasının dışında (bedelin altında) kaldığı takdirde
ücret iadesi kargo ücreti düşülerek yapılmaktadır.
Örnek olarak;
475 TL tutarındaki bir siparişte 50 TL değerinde ürün iade edilirse
siparişin tutarı 425 TL'ye düşeceği için "450 TL ve Üzeri Ücretsiz
Kargo" kampanyası kapsamı dışında kalacaktır. Ücret iadesi 50 TL - Kargo
ücreti şeklinde gerçekleştirilecektir.
*Faturası kurum adına
düzenlenmiş ürünlerin iadesi için iade faturası kurum tarafından
düzenlenmelidir. Düzenlenen iade faturası, kargo payı dahil edilmeden
(ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.
İade Koşulları
a)
Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları
açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan
mallar için cayma hakkı kullanılamaz.
b)
Tüketicinin istekleri ile şekillenip kişiye özel doğrultuda hazırlanan
mallar, son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ve çabuk bozulan mallar
için cayma hakkı kullanılamaz.
c) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar için cayma hakkı kullanılamaz.
d)
Ambalajlı ürünlerde cayma hakkının kullanılması için, ürünün
ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması
gerekmektedir. Orjinal ambalajı olmadan iade olarak gönderilen ürünlerin
iadesi kabul edilmeyecektir.
İade edilen ürünler teslim alındıktan sonra Root Elektronik tarafından ambalajı, aksesuarları ve faturası kontrol edilecektir.
Bu
bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı üründe
iade esnasındaki talebinize göre bedeli tutarında hediye çeki tarafınıza
tanımlanabilir, 3 iş günü içerisinde ürünün bedeli tarafınıza geri
ödenebilir ya da yenisi ile değiştirilebilir. Ürün bedeli geri
ödenmesinde ödeme şekli "Kredi Kartı" ise online olarak kredi kartınıza,
"Havale/EFT" veya "Kapıda Ödeme" ise bildirdiğiniz IBAN'a ait hesaba
para iadesi yapılacaktır. İadenin hesabınıza/kartınıza yansıması
bankaların işlem sürelerine göre değişkenlik gösterebilir.
Sipariş
edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 14 günlük süre
içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün
iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması
Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
Hasarlı ya da deforme olmuş ürün
Ürünü
teslim alırken kargo görevlisi yanında üründe fark edilir bir hasar ya
da kargo ve amlajında deforme olup olmadığını kontrol etmenizi tavsiye
ederiz. Eğer kontrolleriniz sonucunda bir herhangi bir deformasyon
tespit ederseniz, görevliden "Hasar Tespit Tutanağı" tutmasını talep
edip aynı görevli ile kargoyu geri yollamanızı rica ederiz. Kargo tesip
tutanağı, ürün hasarlı ya da deforme olmuş ise gereklidir. Aksi takdirde
hasar bildirimi kabul edilmeyebilir.
Kargo şirketi
tarafından Root Elektronik’e, ürünün hasarlı olduğu hakkında bilgi verildiğinde;
iade prosedürüne başlanılacak ve ürün tutarı iade edilecektir.
Arızalı ya da bozuk Ürün
Tüm
ürünlerimize ilk çalışma garantisi verilir. Ürününüzün ilk çalışması
esnasında arıza problemi yaşamanız halinde garanti kapsamında
iade/tamirat vb. süreçler için yapılması gerekenler ve işleyiş aşağıda
belirtilmiştir:
Teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün
içerisinde info@rootelektronik.com.tr adresine e-posta atarak ürünün arızalı/bozuk
olduğunu mutlaka bize bildirmeniz gerekmektedir.
Buraya tıklayarak arızalı ya da bozuk olduğunu düşündüğünüz ürün için "Arızalı Ürün Kabul Formu" indirip doldurunuz.
Fatura çıktısı üzerindeki İade Bölümü'nü ve doldumuş olduğunuz Arızalı
Ürün Kabul Formu'nu arızalı/bozuk olduğunu düşündüğünüz ürün ile
birlikte bize gönderiniz. Aşağıdaki adrese, yine aşağıda bildirilen
kargo firmaları ile karşılarındaki anlaşma numarasını belirtip alıcı
ödemeli gönderebilirsiniz:
Dokuz Eylül, Root Elektronik Yazılım Ltd. Şti., 342. Sokak, Gaziemir/İzmir
Kargo
ile göndermiş olduğunuz arızalı/bozuk bildirimi yapılan ürün Root Elektronik tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol
edilir ve incelenmek üzere teknik ekibimize iletilir.
Teknik ekip tarafından yapılan testler ve incelemeler en fazla 1 hafta sürer.
Arıza tespiti sırasında bilgi almak amacıyla sizinle e-posta ile
iletişime geçilecektir. 3 iş günü içerisinde size ulaşamamamız durumunda
ürününüz teknik çalışmalara devam edilmeksizin 30 günlük beklemeye
alınır ve cihazla ilgili bir işlem yapılmaz.
Test ve
incelemeler sonucunda belirttiğiniz şekilde sorunlu ürün durumu tespit
edilirse, tercihiniz doğrultusunda ya ürün yenisi ile değiştirilir, ya
da 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenir. Bu durumdaki
tüm kargo giderleri Root Elektronik tarafından karşılanacaktır.
Garanti
kapsamındaki ürünlerde kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusur,
“kullanıcı hatası” (düşürme, sıvı teması, hatalı bağlantı vb.) olarak
tespit edilirse ürün değişimi ve ücret iadesi yapılmamaktadır. Bu gibi
durumlarda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.
Ürününüzde belirtilen şekilde herhangi bir sorun tespit edilmemesi
durumunda ise ürünün çalıştırılması ile ilgili müşteriye e-posta yolu
ile bildirimde bulunarak ürünü müşteriye geri göndeririz. Bu durumda tüm
kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.
Teknik testler
sonucunda ürün ile ilgili son durum hakkında sizinle e-posta yolu ile
iletişime geçilerek bildirimde bulunulur. Sonuca göre değişimi yapılacak
ya da sorunsuz olduğu tespit edilen ürün için teslimat bilgisi istenir
ve kargo gönderimleri için takip numarası size iletilir. 3 iş günü
içerisinde teslim alınmayan ya da güncel teslimat adresi iletilmeyen
ürünler 30 günlük beklemeye alınır ve ürünle ilgili hiçbir işlem
yapılmaz. 30 günlük bekleme süresi içerisinde teslim alınmayan
ürünlerden firmamız sorumlu değildir.
Hafızalı ürünlerde
sisteminizde yedeklerinizin olmaması ve cihaza yapılacak işlemlerden
sonra oluşacak veri kayıplarından firmamız sorumlu tutulamaz.
Servisimizde korsan, kopya ve lisanssız hiçbir yazılım yüklenmez.
Önceden yüklenmiş bu tür yazılımlar için servisimiz sorumlu tutulamaz.
Eksik Ürün/Aksesuar
a)
Siparişleriniz için hazırladığımız faturalarınız ürün paketleri
üzerinde bulunan şeffaf bir poşet içinde, görünür şekilde tarafınıza
gönderilir. Satın aldığınız ürüne ait faturanızın sistemimize kayıt
olurken kullandığınız mail adresinize gönderilir.
b)
Eksik Ürün/Aksesuar durumlarında öncelikle size ulaşan fatura ile
teslim edilen paket içerisindeki ürünleri karşılaştırarak kontrol
etmenizi önemle rica ederiz. Siparişinizde kısmi teslimat (aynı
siparişteki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) işlemi de
yapılmış olabilir. "Sipariş Takibi" sayfasından siparişlerinizin kargoya
verilme tarihlerini ve ürün durumunu kontrol edebilirsiniz.
c)
Kontrolleriniz sonrasında size eksik ürün gönderimi yapıldığını tespit
ettiyseniz teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde info@rootelektronik.com.tr adresine "Siparişimde Eksik Ürün Var" şeklinde bize
e-posta yolu ile bildirimde bulunmanız gerekmektedir, eksik olan ürün 10
iş günü içerisinde adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.
d)
Kontrolleriniz sonrasında satın aldığınız bir ürünün herhangi bir
parçasının eksik olduğunu tespit ettiyseniz teslimatın gerçekleşmesinin
akabinde 14 gün içerisinde info@rootelektronik.com.tr adresine "Ürün
Aparatı/Aksesuarı Eksik" şeklinde bize e-posta yolu ile bildirimde
bulunmanız gerekmektedir, eksik olan parça üretici firmadan talep
edilerek 10 iş günü içerisinde adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.
Yanlış Ürün
a)
Siparişini verdiğiniz/faturanızda yazan ürün ile teslim edilen ürün
birbiri ile aynı değilse teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün
içerisinde "İade ve Geri Gönderim" şeklinde belirterek info@rootelektronik.com.tr
adresine bildirimde bulunmanız gerekmektedir.
b) Başvurunuzun ardından size ilettiğimiz "kargo gönderi kodu" ile yanlış ürünü bize kargo ücreti ödemeden geri gönderebilirsiniz.
c)
Ürün Root Elektronik tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları
incelenmek üzere tedarikçi firma ve lojistik kontrolüne alınır.
Üründe/ambalajında herhangi bir bozulma tespit edilmemesi halinde ise
doğru ürün adresinize kargo ücretsiz gönderilir.
d) Ürünle ilgili yapılan incelemede üründe herhangi bir yanlışlık tespit edilemez ise size de bilgisi verilerek iadesi alınabilir.